دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
جبهه مقاومت

حوزه/ مدیر مدیر مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، گفت: این هجمه دشمن نه تنها نمی‌تواند خللی در حرکت مقاومت ایجاد کند، بلکه آتش مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد.

دکتر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون شهادت سید حسن نصرالله گفت: متاسفانه خبر شهادت سیدحسن نصرالله همه ما را به نوعی متأثر کرد، اما همه می‌دانند که این هجمه دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند خللی در حرکت مقاومت ایجاد کند. بلکه، مسلما آتش مقاومت شعله‌ورتر خواهد شد.

وی افزود: قطعا تا نابودی کامل اسرائیل، همه جبهه‌های مقاومت با هم همگام خواهند شد و به‌زودی نماز را در مسجد الاقصی با هم برگزار خواهیم کرد.

مدیر مدرسه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) ادامه داد: وظیفه ما طلاب، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش فرمودند، بحث جهاد و استمرار آن است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که با توجه به حرکت‌هایی که اخیرا رخ داد و مسئله طوفان الاقصی، روشنگری لازم برای کل جهان، حتی اروپایی‌ها، ضرورت دارد، بنابراین، وظیفه طلاب به‌ویژه در شرایط کنونی سنگین‌تر می‌شود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در مسیر طبیعی خود پیش برویم و ملت‌ها آگاه شوند، زمینه ظهور امام زمان‌(عج) نیز فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha